.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سوت اشتباه کار دست وزیر ورزش داد!

نماینده مردم اهر در مجلس از جمع‌آوری امضا برای استیضاح وزیر ورزش و جوانان به دلیل اشتباه داوری در بازی استقلال و تراکتور سازی خبر داد.

غلامرضا مسعودی ریحان در گفت‌وگو با خانه ملت گفت: در بازی استقلال و تراکتور سازی که من نیز در ورزشگاه حضور داشتم٬ امید حدود هفتاد هزار نفر تماشاچی که در سرمای ۴ درجه زیر صفر به استادیوم آمده بودند٬ از بین رفت.

نماینده مردم هریس و اهر در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور٬ حمایت و مشارکت تماشاگران در عرصه ورزش در تمام دنیا به عنوان سرمایه اجتماعی برای کشور تلقی می‌شود و لازم است از سرمایه اجتماعی برای ایجاد نظم و تامین امنیت کشور استفاده شود.

وی تصریح کرد: ورزش ما می‌توانست چنین استفاده‌ای را داشته باشد اما یک سوت و قضاوت نابجا و جانبدارانه از سوی داور باعث شد احساسات و هیجانات مردم جریحه‌دار شود و شور و نشاط مردمی که به ورزشگاه آمده بودند٬ به خشم و نفرت تبدیل شود.

خاطیان داوری با اشد مجازات تنبیه شوند

نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات با بیان اینکه فرصت تیم تراکتورسازی به تهدید و تخریب تبدیل شد٬ اضافه کرد: من در نامه‌ای که به آقای عباسی نوشتم و به امضای برخی از نمایندگان نیز رسیده است٬ خواستار برگزاری جلسه‌ای با حضور وزیر ورزش٬ نماینده‌ای از فدراسیون فوتبال٬ هیئت داوران٬ مدیر عامل تیم تراکتور٬ تربیت بدنی استان٬ مسوولین تیم تراکتور و نمایندگان شدم تا فیلم بازبینی شود.

عضو فراکسیون اقلیت با بیان اینکه این حرکت داور عامدانه بود٬ تصریح کرد: از وزیر می‌خواهیم با رسیدگی جدی به این موضوع٬ ضمن عذرخواهی از مردم آذربایجان و طرفداران تیم تراکتورسازی٬ خسارت وارده به این تیم را جبران و افراد خاطی را با اشد مجازات تنبیه کند تا شاهد تکرار این اتفاقات نباشیم.

به فیفا شکایت می‌کنم

وی با اشاره به تذکر کتبی امروز خود به وزیر ورزش و جوانان گفت: من به دنبال استیضاح وزیر ورزش هستم که تاکنون ۵ نفر آن را امضا کردند؛‌ضمن آنکه فردا نیز بر اساس ماده ۲۱۹ آیین‌نامه و اصل ۸۹ قانون اساسی تذکر شفاهی خواهم داد.

مسعودی ریحان یادآور شد: تیم ما در جایگاه سوم جدول قرار داشت اما فدراسیون در این رابطه حساسیت نشان می‌دهد و گویا نمی‌خواهند تیم ما در صدر جدول دیده شود.

وی تاکید کرد در صورت رسیدگی نشدن به این موضوع به فیفا شکایت خواهد کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دودانگه ساری 12 بهمن 1390
اقای نماینده بااحساسات جوانان بازی میکنی که دوباره رای بیاری سوت اشتباه داور چه ربطی به وزیر ورزش وجوانان دارد؟؟؟؟؟دودانگه ساری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.007 seconds.